Alla inlägg under augusti 2012

Av simu - 30 augusti 2012 22:50

Jag känner mig poetisk, men kommer inte på något att skriva och om jag skulle det så låter det nog fel i andras öron.. och även mina.
Men har du någonsin sett dig runt i din omgivning och insett vad det är för människor som omringar dig? Men tittar du även dig själv, tänker du en andra gång innan du öppnar din mun och låter dina ord flöda? Utan att tänka på den andras känslor.. ja det är lätt hänt och jag har själv gjort det många gånger.
Förstår själv inte varför jag skriver det där, det är väl ganska så uppenbart att man borde göra. Men har märkt det att många inte har samma åsikt som mig.. eller ja det märkte jag för länge sedan. Ingen har ju samma åsikter.. alla är lika olika.

Av simu - 28 augusti 2012 11:05

Vaknade typ 20 minuter innan bussen skulle gå, trött som fan! Gör mig iordning och hinner inte sminka mig eller äta.. sätter mig på bussen, kommer upp till skolan och vet inte vart jag ska vara så jag åker hem igen för att jag hade så ont i magen.. palla!

Ska nog plugga nu eller nåt så jag inte kommer efter så mycket.. så hejs! :)

Av simu - 27 augusti 2012 18:21

Kom nyss hem efter att ha varit på stan med zizzi och några till så nu sitter jag och chillar å dricker te. Som inte händer så ofta faktiskt. Good!

Även att jag saknar Elias ganska så mycket, var upp till han den här helgen åxå och det var ganska så mysigt. Skönt att få komma bort ifrån hudik åh!
Men pallar inte blogga nå mer nu så bye fucking suckers

Av simu - 16 augusti 2012 20:34

Sitter hemma hos Elias nu och spenderar lite tid med honom innan han flyttar, vi åker imorgon så jag kommer stanna med honom där i härnösand tills på måndag. Så jag kommer inte kunna skriva något tills dess så alla som läser detta får ha en bra tid utan mig, som ni säkert kommer att ha ;)

men nu ska vi spela lite boxningspel så have a nice day! Nu blire dags att äga ut han.. eller??

Av simu - 13 augusti 2012 02:18

Det här har varit några riktigt mysiga dagar!
I fredags så var jag hemma hos Elias och käkade grillat med hans familj & deras vänner. Kan lova att det var riktigt god mat och ett stort plus var att jag inte ätit majskolvar på skit länge som jag då gjorde! Tasty.
Sen på lördagen så var jag med Elias&Jens då vi drog ut på maln och umgicks med folk där, och efter en stund så möte jag upp Lasse som vela vara med oss och som sen körde oss ut till hög igen. 
När jag och Elias kom hem så var vi så pigga att vi inte kunde sova så det vart att dygna för oss, sen åka tidigt som tusan till Hassela. Runt ungefär 11 ... Yay!
Varför vi skulle det var för att Elias morfar fyllde år, stort grattis på han! (:   Jag kan medge att jag var väldigt blyg för att det vart skit mycket folk och ingen man kände, och man kan nästan säga att jag har en ''fobi'' för släktingar till vänner & etc. Så jag satt mg själv i en mycket bra situation! Men det gick bra och det var kul fast det kanske var lite jobbigt ibland. 
Åh nu kommer Elias stanna uppe hos hans morfar tills på torsdag och sen på fredag kommer han flytta för att gå på ett annat gymnasium.. Så det blir nog att jag följer med upp och hjälper dom att flytta hans grejjer & så.
Kommer sakna han så mycket, puss!

Men nu ska jag ta och ge mig, klockan är skitsent och jag har inte sovit något nästan! Så Godnatt allihopa som åxå tänker sova med tanke på den här tiden. 
Sleep tight!
<3

Av simu - 9 augusti 2012 22:07

Idag har jag varit med Elias och tagit det lugnt. Vi vaknade typ vid halv 1 och sovit bort typ halva dagen, känns bra!
Sen var vi nere på stan och strossa runt lite.
Har typ inte hänt så mycket idag, men nu ska vi kolla på film och mysa ... igen :)

Vart ett ganska så kort inlägg idag men det får vara så ^^ Good night! 

Av simu - 8 augusti 2012 21:53

Nu är man hemma igen och tänkte ladda upp lite bilder från stockholm :) 

   
           

Men nu ska jag vara social med Elias som sitter och väntar på att jag ska blogga klart, vi har tänkt ha en myskväll med dricka och götta (: 
Och han får väl vara med på en bild åxå som jag knäppte idag när vi var nere på stan. Han är den som sitter i mitten. Och något lite smått roligt är att det är två fredriks som sitter brevid xD
Visst är dom mysiga ;p men nu ska vi mysa så byebye!

 

Av simu - 7 augusti 2012 23:34

Var med zizzi och hennes familj i stockholm i helgen å fan va kul vi hade det kan jag lova!
Trivdes skit bra där nere och jag&zizzi har bestämt oss för att en dag flytta ner dit, längtar redan.
Hudik det är fan bara en skitstad! Visst för att det finns samma skit överallt men med en större stad så är det ju mindre folk som känner en och det är nog vad jag och zizzi behöver. Mindre skitsnack!

Knäppte lite bilder också som jag för tillfället inte kan lägga upp men gör det när jag kommer hem, är hemma hos Elias nu och chillar. Puss på han! <3

Men ta och kolla zizzis blogg åxå vafan! :) www.nattstad.se/zizziiperssonschaii
Riktig rolig tjej! 

Ovido - Quiz & Flashcards