Alla inlägg under december 2012

Av simu - 29 december 2012 21:47

För nån dag sen så var det julafton och den dagen vart spenderad med mamma, syrran, James, Göran och Elias. Fick några fina presenter av familj och vänner, som t. ex ett fint parfympaket av zizzi och en jätte fin ring av Elias. Det vart mycket mat och godis som det ska vara, en helt perfekt julafton.
Dagen efter så åkte jag, Elias, morsan och Göran till brorsan&nattis och hälsade på dom och deras två små pluttar. Det skulle ju blivit så jobbigt för dom med busstider och bärande på alla paket eftersom att dom har barnvagn och grejjer så det är ju lika bra att vi åker till dom, istället för att dom kommer till oss. Vart lite käka mat där och dela ut lite julklappar.

Nu sitter jag hemma hos Elias och har nyss käkat thaimat, undrar hur många kilon jag kommer gå upp efter den här högtiden då.. Men vi har bara myst dom senaste dagarna och njutit av varandras sällskap, lika bra att göra det så länge man kan för snart börjar skolan igen och då kommer vi bara kunna ses på helgerna eftersom att Elias då ska åka tillbaka till härnsösand. 

Nu ska jag lägga mig i sängen med bubben min och kanske kolla på film eller något, så byebyee! :)

Av simu - 3 december 2012 20:29

Nu är jag själv hemma efter att Elias har åkt, sitter och värmer mig nu efter att ha varit ute i kylan.
Igår var jag och Elias på julskyltning och kollade runt, hälsade på hans farmor och senare på kvällen så tittade vi på några filmer vi hyrt.. några klassiker som t.ex Röd Drake och med mera. Idag så var vi också på stan, vi tog en fika och sen drog vi och handlade lite julklappar, den här helgen har varit väldigt mysig.. men det är ju juletid så då blir väl allting ännu mer mysigare egentligen. Med alla fina ljus som glimmar bland snön och alla olika sorters goda bullar man kan köpa i dom lilla söta stånden som står längs gatorna.
Saknar redan Elias även fast han bara åkte för nån timme sedan, det känns ju så tomt nu när han varit här hemma hos mig ett tag.. Men nästa helg så blir det väl att jag åker upp till han istället, eftersom att han har kommit ner dom två senaste gångerna, förra gången så fyllde jag år så jag vela vara hemma med släkt och vänner. Dock så måste jag säga att det var en av dom bästa födelsedagarna jag haft för att jag också fick spendera den dagen med min älskling.
Även att jag längtar tills imorgon då jag ska få några bilder av Jenni sen när vi tog några foton i studion, det ska bli fett kul att få se resultatet. 
Men nu ska jag kanske ta och mysa mig ner i soffan med ett varmt täcke, en god bok eller en film. Låter ganska så nice egentligen. Så byyee! (:

Presentation


Hallå jag är en tjej som kallas för Haggis och är 18 år. Jag älskar metal&punk och jag skriver om mitt liv,mina åsikter och allt annat som trillar in i mitt huvud.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards