Alla inlägg under februari 2014

Av simu - 28 februari 2014 22:26

Idag är den sista dagen i februari och gud var tiden går fort! Tänk det har redan gått två månader av 2014 och det är bara cirka 3 månader kvar tills jag tar studenten.
Idag och igår vart jag hemma från skolan eftersom att jag var så himla dålig, kan lova att ha den där trevliga veckan inte är så kul när man nästan ligger med spyhink och knappt kan stå på benen. Både igår och idag vart det go semla med mamma medans vi tittade på supernatural och let's dance.
Nu ska vi nog titta på filmen speed som snart ska börja på teven eller om vi fortsätter att titta på supernatural. Hejsan till alla er som läst och hoppas att dom sista timmar av denna månad blir lika bra för er! Hejs! :)

Av simu - 25 februari 2014 16:46

Igår var jag och Jenni på stan och gjorde den osäker, vi tog en fika på jambo med galna konversationer. Så galna att ingen annan skulle villa veta vad vi pratade om.
Och idag så var jag och handla lite på bokrean, en bok som jag ska ge bort till en person som fått reda på en rolig nyhet :') återigen säger inte vem personen är för jag vet inte om personen vill det.
Ska nog dra ner igen för att kolla om det finns något för en själv men det får bli senare om ett tag för nu ska jag troligen plugga eller försöka göra något vettigt. Som vi får se om det blir av eller inte, man vet aldrig med mig.
Kan även passa på att tipsa om lite bra låtar som inte vill ut ur mitt huvud :)

Cky - 96 quite bitter beings
Metallica - for whom the bell tolls

Härlig musik! Men nu ska jag ta och göra något annat än att mobilblogga, så hejs! Slänger även in lite bilder som kan liva upp en tråkig stämning och en bild från min och jennis fikastund sen igår. Ja hejs!

Av simu - 21 februari 2014 17:22

Äntligen helg! Den här veckan har inte varit den bästa kan jag säga, jag har inte kunnat sovit så det har resulterat i att jag vissa dagar kommit lite sent. Tur nog så har bussarna går relativt bra dom tiderna så jag bara kommit runt en kvart sent, igår hade jag huvudvärk i nästan 16 timmar mellan det att jag klev upp och gick och la mig. Jag är så envis på det att jag inte vill ta en massa huvudvärks tabletter för att bli bättre så får väl skylla mig själv lite också.
Men den här veckan har också haft ett par glimtar, som idag fick jag reda på en liten nyhet som gjorde mig väldigt glad! Kan dock inte berätta det för jag vet inte om personen vill att det ska komma ut eller inte, så det får bli en teaser ;)
Den här helgen ska jag och Elias stanna hemma ifrån varandra, han vill spela lite med grabbarna i Härnösand och jag ska nog plugga lite för jag har massvis att göra! Blir nog även att dra ner på stan nåndag och införskaffa några saker.
Nu ska jag kanske fortsätta spela lite Don't starve eller något, sen blir det väl plugg. Så hejs på ett tag ni som läst :)

Av simu - 17 februari 2014 19:24

Den här helgen har varit asbra! Jag car upp till elias och hade en mysig alla hjärtansdag och vi hade även filmkväll med Erik då vi tittade på snow white and the huntsman. Men personligen tyckte jag inte att den var så himla jätte bra och det berodde nog på att kristen Stewart hade en av huvudrollerna. Men det vart mycket godis, chips och dricka, gött!
Sen idag så var jag och Jenni på stan. Det vart lite handling på Boa och så var vi på donken och käkade lite :) vi sprang runt och kollade lite på kläder och sånt med.
Kan även passa på att tipsa alla som har telefoner Sony xperia att man kan skaffa appen privilege movies då man kan ladda ner grattis filmer på telefon :)
Men nu ska jag och mamma titta på tv och kanske en film, så alla som läst detta får ha det så gött. Hejs! :)

Av simu - 15 februari 2014 17:42

Tänkte berätta lite om mina alla hjärtansdag i detta inlägg. Trots att jag och Elias tycker att det är trams så är det alltid lika kul med presenter, god mat och mys. Jag och Elias kan ju dock göra sånt även fast det inte är någon speciell dag men jaja. När jag åkte upp så mötte jag linte roligt folk nere på stan och när jag skulle ta tåget upp till Härnösand så åkte jag med Felicia och Dennis upp till Sundsvall. Det var kul att få träffa dom för det har jag inte gjort på länge.
Men när jag kom upp till Härnösand till Elias så myste vi bara, vi skulle egentligen äta litekött igår men vi orka inte så vi käka pizza & kebabrulle till frukost idag istället. Men jag fick en låda med kajal och mascara av Elias plus ett gulligt kort och han fick en fyll-i-bok av mig där man fick svara på lite frågor för att beskriva sin kärlek, åsså fick han ett hjärta med godis i. Det och film var vår alla hjärtansdag :) även att vi fick en chipspåse av Erik också, tack Erik ;)
Men nu ska vi ut och röka och sen kanske kolla på film. Hejs!

Ps. Alla som var helt förstörda över att ni inte hade en partner att spendera alla hjärtansdag med, tänk då på alla som inte har en mamma att spendera morsdag med och dom som inte har en pappa att spendera farsdag med..

Av simu - 12 februari 2014 20:29

Idag hade jag bara en lektion som började 20 över 9 och slutade halv 11 så det kan jag lova var oerhört nice! Sen efter det åkte jag hem och käka framför en film, slappade lite och sen åkte jag ner på stan för att träffa Zizzi. Vi satt på skutan och hade världens konversationer haha. Efter ett tag kom även Martin och gjorde oss sällskap innan han skulle dra till sin buss, vi satt säkert där i några timmar jag och Zizzi innan vi gick till vår. Sjuka samtalsämnen! Haha.
Men det känns skönt att komma ut och träffa folk för det har jag inte gjort på länge för att jag oftast inte haft orken till det så fet har blivit att när jag slutat skolan så åker jag bara hem och lägger mig i soffan..
Men nu ska jag ringa Elias och snart äta lite, så vi får höras mer när jag kommit på ett bättre ämne att prata om ;p
FIIIKA!

Av simu - 11 februari 2014 11:43

Igår hade jag det jävligt kul! Först så var jag fika med Jenni som jag inte träffat på länge. Vi satt och prata lite om allt mellan himmel och jord, mycket perversa saker xD
Sen så träffade jag Zizzi, ante och Marcus eller som jag kallar honom.. Micke tayson :) vi satt på 24 carat och hade kul.
Köpte även lite saker, som en alla hjärtans dags present och en bok till mig :) köpte även läppglans som jag fick lämna tillbaka för det var fel på den. Men nu ska jag ha bildteori så hejs och här kommer lite bilder från gårdagen ;d

Av simu - 4 februari 2014 09:17

Sminkad, fixad och klar för skolan åsså missar man bussen, hurrey -.- man har väl tur ändå att om man tar nästa buss så kommer man bara runt en kvart försent annars brukar det vara kanske en halvtimme.. Trött som en gnu är jag också men nu ska jag sluta klaga! Senare idag har jag lite grejjor som ska göras, jag ska lämna tillbaka lite filmer på hemmakväll och sen efter det ska jag nog åka hem till Zizzi och gratta henne för det är hennes födelsedag idag :)... Och sen blir det nog plugga eller vad det nu blir..
Kan även passa på att säga det att idag har jag och Elias varit tillsammans i ett år och åtta månader, hurra för oss xD känns som att tiden bara flyger förbi, han är så den bästa kille jag någonsin haft! <3
Nu ska jag fixa mig lite mer och typ gå ut till bussen om fem minuter så alla som läst detta får ha en sådan bra dag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards