Alla inlägg under maj 2013

Av simu - 27 maj 2013 10:56

Efter att ha varit borta från skolan i några dagar så tänker jag nu jävlar ska jag köra järnet idag när det är första dagen på veckan, kommer till skolan och får reda på att vi har fått ledigt idag. Yay känner jag! Men nu snart ska jag och mamma dra över till syrran och james sen ska vi dra till forsa för att träffa brorsan och hans familj. Ska gratta Vincent som har fyllt två så det ska bli kul :)
Medans jag väntar på att vi ska bege oss så sittar jag och lyssnar på lite Creedence och känner hur barndomen spelas som en film i huvudet, älskar musik! Å när jag tänker på musik så fixa jag en ny spotify igår och alla namn som jag vela heta var upptagna så tillslut efter ett jävla tag så vart jag så jävla less.. Så då heter man Cheesetitsdromedaren där, jaah det känns great det! Man har inte nå dålig fantasi nej..
Men nu ska jag dra så hejsansvejsandå på er! 

Av simu - 21 maj 2013 18:25

Än så länge har mig dag inte varit nå bra, sov över imorse och vakna med huvudvärk, svettningar och illamående men bestämde mig för att gå till skolan endå. Bra var väl det för vi skulle förbereda för mattenationella till torsdag, det gick dock åt helvete då jag inte fatta mitt uträkning som jag fick ett dugg. Sen ska vi förklara den uträkning vi fick till alla andra i den grupp vi blivit satt i hur vi räknat ut det och så ska vi redovisa det, känner just nu att det kommer gå helt åt skogen! Sen så hade vi engelska då vi fick tillbaka våra nationellaprov i engelska, jag kan ju säga att det kunde ju ha gått bättre. Fick iallafall godkändt så bra det. 
Efter skolan så gick jag och Jenni på donken och käka, jag tog en happy meal för att dom hade fåret shaun leksaker i dom så James ska få den. Som jag skrivit förut så älskar han det programmet så det var bara kul att dom hade det som leksaker den här gången. 
Men nu ska jag dra ner på stan och ta en kaffe med Zizzi, sen blir det nog att försöka plugga lite och efter det sova, känns som att dagarna bara rinner iväg och att man inte gör något vettigt med dom. Det kan ju bara vara jag som har en negativ inställning och gör dagarna omedvetet menningslösa, men är omgivningen negativ så blir man väl själv det också? men nu till bussen så nu ska jag flaxa iväg så *krax* byee!

Av simu - 20 maj 2013 17:18

Jag kan inte fatta hur patetisk folk är ibland! Idag fick jag höra en del och se kik-medelanden till en kompis från nån tjej som skickar en jävla massa skit om att hon är ful,tjock och äcklig och att hon borde ta livet av sig för att enligt den där tjejen inte duger som flickvänn till hennes kille.. Att hon har legat med honom och dessutom spelat in det men vägrar att skicka filmen, jag kan inte fatta att folk har ork med alla sina jävla lögner hit och dit! 
Att folk inte kan vara glad för att en person har hittat någon, men nej! Men då tänker väll kanske du som läser detta att '' men assååh det händer ju hela tiden yao biaaatch'' jo det gör ju det och jag säger bara fyfan vilket samhälle vi lever i! Att man måste trycka ner någon för att själv må bättre är patetiskt men det är väl så världen är, utseende räknas mer än utsidan men enligt mig så är dom ful på insidan så blir dom atomatiskt det på utsidan också. Men det fattar ju inte alla utan tror att tuttar,fitta, rumpa och alla andra jävla hål som går att sticka upp något i räknas mer.
Tänk på det här du som läser detta att några få ord kan göra så himla mycket för någons självförtroende och det är lätt att vara efterklok men säg hellre förlåt då innan det kan vara försent. För det är starkt att faktiskt säga förlåt när man gjort något fel och det kan faktiskt stärka båda två, den som säger det och den som får ta emot förlåtelsen.
Mina tankar går även till Simon och hans familj, idag är det sex månader sen du beslöt det som ändra allas liv i din omgivning för evigt. Jag kommer alltid att minnas dig med leendet som fick alla att smälta, du är en ängel i mångas ögon och det är förståeligt. Vila i frid Simon <3
Nu ska jag åka ner till skutan och träffa Zizzi och försöka göra den här dagen mer positiv än negativ, vi ska dricka kaffe och sen ska jag ge henne lite sällskap medans hon ska sola, så hejdå på en stund!

Av simu - 17 maj 2013 18:53

Nu sitter jag i sundsvall och vängar på tåget till härnösand, har inte blivit bättre än men bestämde mig för att åka till Elias endå. Och när jag sätter mig på tåget till sundsvall så säger dom i högtalarna att det är problem på spåret så man fick åka i en varm buss från gnarp. Men det gick bra och jag kommer inte missa mitt byteståg så det är ganska chill endå dock pissnödig som en jävla dåre men äsch man ska väll vara positiv :) nu ska jag kolla runt på lite andra bloggar medans jag väntar så hejdårå på er!(:

Av simu - 6 maj 2013 17:45

Den här helgen har jag varit med syrran och hennes son James ganska mycket, åh sötare unge får man fan leta efter! Vi har lekt med hans traktorer som han är helt galen i, vi har tittat på fåret shaun och mycket mer. I lördags var jag även hem till Zizzi och hade typ filmkväll kan man väll säga. Vi tittade på en komedi med Ice Cube som heter Sunday First, det märktes att det var en gammal film på sättet dom hade filmat den och på kvaliten. Den var faktiskt ganska bra och jag tänkte när jag hyrde den att det skulle vara kul att se han i en film, och ännu mer när man lyssnar lite smått på honom också.
Och idag var jag hemma från skolan för jag tror jag håller på att bli sjuk på något sätt. Är yr, har ont i huvet, illamående och en massa skit.. Pallar inte bara sitta inne för jag tycker att det är så drygt men direkt när jag går ut så känns det som att jag ska tuppa av. Tror att det är för att jag fuskat för mycket med kosten eller något. Får ta det lugnt och försöka bli bättre så jag kan gå till skolan imorgon istället.

Men nu ska jag lyssna på musik och kanske plugga&städa, så alla som har orkat läsa detta får ha en bra dag i detta fina väder vi har ;) Pösshejdå swag fags!;*

Skön musik jag fastnat på:
Primal scream - Mötley Crüe
Thrift shop - Macklemore & Ryan Lewis
Mother - Danzig
Lighters up - Snoop Lion
Bite it you scum - GG Allin
Until we rich - Krayzie Bone & Ice Cube
Kan göra listan flera kilometer lång men man ska väll vara lite nemo nomen så detta får räcka, och tycker du inte om min musiksmak så synd för dig då, haha!
<3

Presentation


Hallå jag är en tjej som kallas för Haggis och är 18 år. Jag älskar metal&punk och jag skriver om mitt liv,mina åsikter och allt annat som trillar in i mitt huvud.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards