Alla inlägg under februari 2013

Av simu - 28 februari 2013 16:30

Nu har jag varit hemma i typ en vecka för att jag först varit förkyld som sen vart magsjuka igen.. Skit kul vill jag ju mena, eller? Jag tror jag är på bättringsvägen nu iallafall. 
Men i söndags innan jag vart jätte sjuk igen så var jag på rally med mamma, göran & James, och vad min lillkille tyckte det var roligt och han var jätte duktig som gick den mest delen dit vi skulle istället för att åka på pulkan som vi hade med oss. En av hans favvo filmer är rallybrudar för det är så mycket bilar i den så nu fick han se ett riktigt rally så det var askul fast ens tår var som is :D Sen var jag på barnkalas hos zizzi för hennes lilla syrra fyllde 7 år, stor flickan då :)
Men nu ska jag dricka lite cola och sen kanske åka ner på stan och handla lite grejjer för att försöka snygga till sig på utsidan innan Elias kommer till hudik ;) så biiiee! 

Av simu - 21 februari 2013 16:27

Jag hatar att vara sjuk och det var ju inte så länge sen jag var det sist heller! Idag har jag bara suttit hemma och varit bästa vän med toarullen, ont i halsen som fan har jag också! Fett jävla less man kan bli ibland.. Tror fan jag får nå hormonfel när jag är sjuk också för i snart ½ har jag kollat videos på youtube om gulliga hundar, katter, tigrar, bebisar och gudfan vet vad.. Folk tycker jag är konstig, jag fattar varför ;) Jag har lite så ont i min semptum också efter allt snyttande, fuck off!
Men en liten rolig sak är väl att zizzi ringde mig nyss och hon var fan sjuk hon med, lite ironiskt att vi är det samtidigt när det inte var vi som smitta varandra heller.

Men nu ska jag inte klaga nå mer så byyyiiiee! ;*

Av simu - 18 februari 2013 16:07

Den här dagen har bara varit fuckad, klev upp tio minuter innan jag skulle till bussen och fick stressa som bare fan. Sen  hade jag bara sovit typ några timmar så jag har gått som en zombie hela dagen och inte varit så jävla social direkt, när jag kom till skolan så hade jag matte då jag typ räkna 3 tal som var nästan ett hallelulia moment eller hur fan det stavas.. Sen två timmars hål som jag inte gjorde ett skit på utan bara satt och ruttna sen svenska i en timme.. Efter det så slutade jag så då drog jag ner på station och satt där med Edwin&Sebbe och vänta på Samuel, runt halv tre kom zizzi och hon å jag drog hem till henne, så nu sitter jag här och chillar. Ska snart dricka lite kaffe och hoppas på att man vaknar snart.. 
Jag planerar även på att skrämma zizzi lite med att vissa henne den här videon från PewDiePie, seriöst hon kommer fan skrika halsen av sig ;) Men checka zizzis blogg också vetja, den är fett bra och kul www.nattstad.se/zizziiperssonschaii




Jag och elias kollade även på den här videon i helgen mitt inatten när rummet var asmörkt, jag säger bara fyfan!!
Först skrek jag som fan och sen började jag asgarva, tror nästan vi väckte hans rumskompis också.. Stackars Sebbe ;p Men nu ska jag och Zizzi ta och dricka kaffe sen så blir det skrikaa! Så byyyeee bitches!! ;*

Av simu - 15 februari 2013 15:19

Käka en bit tårta och drack en Cola på bilden idag som var gott som fan! Jag, Jenni, mathilda och mathilda satt och chilla och bara tog det lugnt. Och som ni ser rita jag lite också xD för mig och för säkert många andra är det där det kvinnliga idealet, tjejen ska vara smal med världens största pattar och den fastaste röven för annars är hon inte tändande.. jag tror många unga flickor får komplex för sig själv när dom bara har en a-kuppa som bhstorlek och inte är lika smal som alla kändisar som visas i media. Många får ätstörningar och börjar banta när dom egentligen duger perfekt som dom är! Alla vill väl vara accepterad av åtminstone en person så när dom inte får det vill dom vara som någon annan. Jag tycker väl själv att jag inte har den snyggaste kroppen men jag är den jag är, jag är unik. Som alla i denna värld är, alla är unika. Så jag tycker inte man ska behöva klaffsa in en massa plast och skit i kroppen för att få vara någon! Om personen trivs&vill ha sådant så fine, okej det är dens ensak.
Men jag blir glad när killar säger att dom vill ha en lite mullig tjej med inte för stora pattar, att dom inte vill ha något ideal som får många unga tjejer att må dålig när dom strävar efter det.
Nu har jag nog skrivit ganska mycket och jag ska ta och sätta mig på bussen hem från skolan så detta får vara allt från mig för stunden men kom ihåg att alla är lika olika och fucking underbart jävla unika!<3

Av simu - 14 februari 2013 14:02

Jag och Jenni satt och gjorde glad alla hjärtansdags kort eller jah.. vissa vart ju alla stjärtansdag x)) skitsnyggt fan åh ;)

Av simu - 14 februari 2013 09:55

Under fyra år har jag förändras väldigt mycket, i både stil och beteende. Som det är nu så orkar jag inte slänga ut korkade kommentarer på facebook om jag känner provocerad från någons inlägg, vilket jag skulle gjort för några år sedan. Istället så tänker jag bara men tyck det då! Och skiter i resten, eller hör det bara till mognad? Även om någon i min närhet är frustrerad så säger jag bara sätt dig ner och andas ut och ge dig inte in i några onödiga bråk.
Jag orkar inte hålla på och sminka mig och fixa håret längre, jag bryr mig inte om andras åsikter om mig. Det har jag väl aldrig gjort igentligen.
Nu kan jag nog inte skriva något mer för Sigismund ska ha nån föreläsning på historian och sen när lektionen är slut ska jag och Jenni käka pepparkakor i matsalen, så biiie bitches!;*

Av simu - 13 februari 2013 18:46

Frågestund!
Ställ en fråga och jag svarar (;

Även att jag hitta en massa gamla bilder nu när jag sitter på morsan data och skriver för jag inte har internet på min än, haha snyggt!

            

Av simu - 12 februari 2013 13:50

Jodu vart bara att sitta och kludda på engelskan så duktig som jag är xD

Ovido - Quiz & Flashcards