Alla inlägg under december 2013

Av simu - 31 december 2013 21:19

Tips på bra musik enligt mig kommer här!

Alice Cooper - no more Mr. nice guy
Lynyrd skynyrd - Free Bird
Mötley crüe - too Young to fall in love
Alice Cooper - house of Fire
Mötley crüe - primal scream
Misfits - we are 138
Marilyn Manson - lunchbox

Det är lite av dom bästa låtarna jag vet just nu om du var intresserad :)
Nu ska jag kanske kolla på film och vara social på kik och fb. Jag kan passa på att önska alla ett gott nytt år också, för mig blir det dock inge festligheter då det aldrig varit något riktigt för mig men alla som tycker det är för dom får ta det så lugnt ikväll. Hejs! (:

Av simu - 30 december 2013 21:24

I detta inlägg kommer jag nog knappt skriva något, jag tänka dela med mig av lite bilder för att förhoppningsvis kunna glädja någon där ute som läser detta :)
Så have a Nice day och så får vi se om vi har ungefär samma humor ;p
Varning för natthumor!

Av simu - 30 december 2013 00:51

Ännu är det inte ett nytt år men pga av brist på annat så tänkte jag summera hur mitt 2013 har varit, enjoy :)

Har jag hittat kärlek? Ja det har jag, från förra året har jag och min kille Elias varit tillsammans i ett och ett halvt år och fler år kommer det bli!

Om jag gjort något jag ångrat? Det är väl klart att man någon gång/ många gånger har gjort något man ångrar. Det är något man aldrig kan komma ifrån, även om man inte vill såra någon så kommer man så småningom om göra det vilket fall. Man måste bara ha styrkan att be om förlåtelse om det är så för att 'förlåt' är nog en av dom starkaste orden någonsin.

Vad har varit det bästa med året? Det bästa har nog varit att jag fått spendera året med Elias, min familj och mina vänner. Dom som betyder något för mig. Att jag haft så roliga stunder med Zizzi, mysiga filmkvällar med Elias och roligt stojj med Jenni. Många fler glimmande ögonblick finns men skulle jag skriva allt skulle det bog bli till en hel bok.

Vad har varit det värsta med det här året? Det har nog varit att jag varit sjuk så pass mycket som jag varit, inte haft ork till att göra något hur mycket jag än måstat. Hamnat efter i skolan och blivit stressad över det även fast det inte är så mycket jagar jag upp mig mer än vad jag behöver och då tappar suget för allt till och från.

Har jag något jag vill förändra tills nästa år? Nyårslöften? Jag tror inte på nyårslöften eller det har aldrig riktigt varit min grej, man lovar oftast sig själv saker man inte kan hålla. Men en sak brukar jag lova, att jag ska försöka vara en bättre människa. Funkar det inte så har jag försökt, och då menar jag inte jag är en bättre människa om jag äter bättre, tränar bättre och allt sådant utan det att jag ska försöka vara mer mänsklig. Bry mig om folk, ta vara på folk och sådant. Men ja det finns nog mycket jag vill förändra tills nästa år, först och främst min skolgång, ta tag i saker bättre men det märks om ett år om jag klarat det eller inte :)

Men nu får nog detta räka, nu ska jag kanske titta på film innan jag går och lägger mig eller något om jag inte hinner slockna. Så hejs på er alla som orkat läsa igenom detta och sov gott på er gör det hoppas jag att jag kommer göra om man har tur :) hej!

Av simu - 27 december 2013 23:10

Nu är jag tillbaka! Har tänkt länge att jag skulle slänga in ett inlägg men har inte haft ork med det :)
Sen senast har det hänt lite saker, det har varit storm som gjorde att jag knappt kunde ta mig upp till pojken min för att under vissa tider var trafiken stängd men kärleken gör en envis eller hur? Det har varit jul så det blivit mycket mys med familj och pojken med god mat och julklappar. Fick mycket roliga saker som smink, sängkläder, hörlurar och sådant. Elias fick även gta 5 av mig eftersom att det är något han velat ha länge och jag fick spelet lollipop chainsaw av honom på Xbox för jag skaffade det härom dagen. Tänkte det att 900 spänn för det är ju inte så farligt även fast det bara är 4gb, ska ju inte spela online direkt. Men spelet är ganska så kul. Cheerledear, motorsåg, zombies och sådant xD Mycket spelsnack nu men skaffade även Alice madness returns idag som jag gladeligen jan rekommendera om det finns något spelglad där ute som läser detta. Det är typ Alice i underlandet men att hon är sinnessjuk och blodigt och grejor :)
Just nu funderar jag på att lägga mig snart, Elias är hos några kompisar och lanar och stojjar så han kommer hem när han kommer hem :)
Men detta får väl vara en ganska bra uppdatering sen förra gången så om det hjälpte någon intresserad själ som funderar på vad jag gör på fritiden så varsågod och hej på åter ett tag :)

Av simu - 3 december 2013 20:28

Igår var jag och hämtade mitt leg på banken, mitt första leg! Så igår köpte jag mitt första lagliga cigarettpaket som fick bli i bergsjö för jag har banken där. Jippi! .. Känner mig gammal xD
Och idag så hade vi föreläsning på skolan som var ganska intressant och sen hade vi workshop på det.
Sen så har jag och Elias kollat på asmånga filmer när han var här när han slutat praktiken, vi hyrde 11 filmer och sen flötiga som vi var köpte vi tre kilo godis, inte samtidigt men om man lägger ihop det xD
Nu ska jag äta så hejsis på dejsis!

Presentation


Hallå jag är en tjej som kallas för Haggis och är 18 år. Jag älskar metal&punk och jag skriver om mitt liv,mina åsikter och allt annat som trillar in i mitt huvud.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards