Alla inlägg under november 2012

Av simu - 29 november 2012 20:27

Nu var det länge sen jag bloggade och det är nog för att jag inte haft tid till det. Men under det här uppehållet så har det hänt mycket, både bra och dåliga saker. Dom bra är väl att jag har varit med mycket roligt folk som fått mina dagar till underbara minnen, jag och zizzi hade tjejkväll och bara vräckte i oss en varsin hel daimtårta med fett mycket grädde & kollade på film.. jag har bowlat med zizzi och hennes söta familj, gått på bio med Alex och mycket mycket mer. Dom dåliga sakerna är väl att en stor sorg har svept över hudik efter en god väns bortgång. Simon som han hete var en helt underbar person med världens sötaste leende, sättet jag alltid kommer minnas han på. Ett fint minne jag har av honom är när jag, zizzi, Simon och många fler satt på möljen. Solen bara lyste och det var kanonbra stämning, alla skratta, skojja och var glad. Zizzi låg i hans knä och dom såg så söta och fina ut, deras leenden var bara obeskrivliga. Ångrar än idag att jag inte hade en kamera att ta ett foto med då, det skulle varit himmelst fint.
Så det finns väl inte mycket mer att säga än, Simon Fors vila i frid! <3

Har många foton jag vill lägga upp nu som jag tagit sen jag bloggade sist men har inte tillgång till det nu så får göra det i nästa inlägg. Men det får vara allt från mig nu så alla som läser detta får ha det bra. Byee! 

Presentation


Hallå jag är en tjej som kallas för Haggis och är 18 år. Jag älskar metal&punk och jag skriver om mitt liv,mina åsikter och allt annat som trillar in i mitt huvud.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards