Alla inlägg under januari 2013

Av simu - 17 januari 2013 18:52

Hade världens konstigaste dröm inatt.. Drömde att jag var på ett tivoli och att Rob Zombie och Alice Cooper spela där, sen efter deras konsert så träffade jag dom när dom satt på en karusell. Vi satt och snackade och sen helt plötsligt så börja jag och Cooper att hångla och så.. 'Man bah whatafuck?!
Det är väll inte den konstigaste dröm jag haft men ändå.. Jag har till exempel haft en dröm när det började växa en knöl från min mage som sen vart ett hål och det börja växa ut en kuk från det, som sen när den blivit så pass stor att den åkte ut ur min mage så vart det en dildo.. Ibland fattar jag inte vad det är mig och mina drömmar... Helt sjukt! -.-'

Nu sitter jag hos zizzi och tar det lugnt, lyssnar på lite Ice Cube och snackar skit! Vi har nyss käkat julkorv med potätjävlar, asgott! :) men nu ska vi chattra vidare, så byyie! 

Av simu - 14 januari 2013 19:15

Idag har jag bara haft en lektion på skolan, svenska i en timme. Fett nice att börja tolv och sluta ett, gör det varje måndag men ändå. Och det enda vi gör är att läsa en bok också så det är ganska chill! :)
Är med zizzi nu och hjälper henne med sin matte.. så gott jag kan iallafall. Hon ska ha prov imorgon så man kan försöka ställaupp lite.

Av simu - 12 januari 2013 18:18

Är hemma hos zizzi nu och chillar, idag har vi bara tagit det lugnt. Vi har typ bara sminkat oss, käkat pizza och tagit en kaffe på skutan. Nu ska vi nog dra hem till mig och kolla på film.

Saknar Elias som fan också. Känns så himla konstigt när man inte träffas varje dag som man gjorde när han var hemma i hudik.. ska nog dra upp till han nästa helg. <3

Av simu - 7 januari 2013 23:38

Igår var jag och Elias och tittade på filmen Hobbit på bio. Den var ganska bra, snygga detaljer och kvalitet men vart bara så himla besviken på att det inte var ett riktigt slut utan ett fortsättning följer.. Den var skitsnygg att kolla på i 3D och kan starkt rekomendera att den är sevärd. Dock lite jobbigt att sitta still i typ två timmar och femtio minuter cirka.
Nu sitter jag med Elias och är lite oldschool, vi spelar the sims och tat det lugnt bara. Men nu ska jag pussa lite på han eller nå för att imorgon bitti åker han upp till härnösand igen så biiiaaaj ;*

Även en skitsnygg bild på kärleksparet med dålig kvalita :*

Av simu - 6 januari 2013 00:51

Är hemma hos Elias i hög nu och vi bara tar det lugnt, vi satt nyss och spela spel med hans lillebrorsa simon.
Idag så har vi pluggat lite mer och jag tror att jag är klar med min gamla engelskauppsats som jag skulle lämnat in för jag vet inte hur länge sedan.. Jag har kommit efter i några skolämnen men jag hoppas att jag kommer få tillbaka kämparglöden efter det här lovet.
Nu sitter Elias och busar med mina fötter och kör repliker från everybody hates chris... " I'll be there, think I'm playing?!" Så nu tror jag att jag får avsluta mitt skrivande och ge han en puss istället.. heeej!

Av simu - 3 januari 2013 17:21

Sitter på fiket 24 carat med zizzi just nu och dricker kaffe och snackar skit. Sen ska vi nog springa runt och göra stan osäker ;) Efter det ska jag ta bussen till hög för att träffa Elias, vi ska plugga lite med varandra och käka lite pepparkaksdeg men nu ska jag vara social med zizzi :*
Vi bjuder på dom här bilderna fast jag har en dålig kamera på telefon ;)<3

Ovido - Quiz & Flashcards