Alla inlägg under juli 2013

Av simu - 31 juli 2013 15:58

Klev upp för typ en timme sen och sitter och spelar lite don't starve nu. Hungrig som fan är jag men ska vänta med att äta tror jag tills jag kommer hem då det blir tårta. Morsan fyller 51 idag så ska hem och fira henne, ska ner på stan först och köpa en present om jag hittar något roligt.
Så nu ska jag och elias göra oss iordning för att dra för att leta något speciellt att ge mamma, så byebye!:)

Av simu - 30 juli 2013 21:32

Den fjärde den här månaden firade jag och Elias ett år tillsammans. Den dagen sket vi i att käka finmiddag och mumsa på potatisbullar och bacon som vi tyckte var en bättre idè istället, sen efter det gick vi på bio och kollade på the Lone Ranger med Johny Depp i huvudrollen och kan lätt säga att den var sevärd till tusen. Med sina klassiska Deppkommentarer,som stupid white man! Och jag brukar inte tycka om cowboy filmer heller men det var väl Depp som gjorde allt bra kanske.
Resten av den här månaden har det inte hänt något särskildt, vi har bara tagit det lugnt och njutit av att ha sommarlov. Och det här kommer ju vara mitt sista för nästa år, dagen efter studenten kommer man bara att vakna upp och inse att jag har inte sommarlov... jag är arbetslös! Så det är lika bra att passa på att ta det lugnt för fullt redan nu när man har chansen.
Men nu ska jag och elias kolla på serien the mentalist som vi hyrt. Asbraa serie! Så det här får bli allt för den här gången så märks det när nästa inlägg rullar in.
Hejs!

Av simu - 2 juli 2013 00:10

Elias ligger i soffan brevid mig och har däckat. Undrar om jag också ska ta och lägga mig, vet dock inte om jag pallar fast jag är så förbannat jävla trött. Hur kan man inte orka lägga sig och sova egentligen? Donno.
Tror jag ska kolla på ett avsnitt med Drawn Together först kanske, en asjäävla bra parodi serie på typ Big Brother med teknade karaktärer som Zelda, Svampbob, Supermannen, pikachu, Betty boop och några till fast med andra namn dock. Fett kunglig serie och värd att kolla på! 
Har även fastnat på ett spel som är fett awsum, som heter don't starve. Det är som ett överlevnadspel fast teknat och med lite Tim Burton stuk. Asnice? Ja!

Orkar inte skriva något mer nu och känner att jag inte har så mycket att öppna käften över heller så det får ta och bli ett kort inlägg. Godnatt! 

Presentation


Hallå jag är en tjej som kallas för Haggis och är 18 år. Jag älskar metal&punk och jag skriver om mitt liv,mina åsikter och allt annat som trillar in i mitt huvud.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards