Alla inlägg den 9 september 2012

Av simu - 9 september 2012 23:36

Vart en ganska så bra helg med Elias, zizzi och många fler. Man har åkt några karuseller och handlat lite smått. Dock kanske inte vart ute så jätte sent men jag är nog nöjd ändå. Spenderat lite tid med Elias familj som var kul.

Hade askul med zizzi efter Elias åkte runt åtta också, vi satt och åt thaimat & asgarva. Då menar jag verkligen asgarva!, vi skratta så mycket att tårarna rann .. alldeles utanför hemköp x3 folk kollade ganska så bra men det sket man väl i. Det är ju så. det ska va! :)

Tror jag ska sova nu så man orkar upp imorgon, ska börja lite tidigare för att man ska på föreläsning runt 11.. kanske inte en sån farlig tid men jag och ta mig upp ur min dvala vettu (a)
Kommer somna som en stock så don't drink and drive .. or something ..

Don't drink and eat a banana låter bättre..

E.S <3

Presentation


Hallå jag är en tjej som kallas för Haggis och är 18 år. Jag älskar metal&punk och jag skriver om mitt liv,mina åsikter och allt annat som trillar in i mitt huvud.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards