Alla inlägg den 7 november 2013

Av simu - 7 november 2013 09:36

Dagen började bra, jag hann duscha och ÄTA FRUKOST imorse som är ganska så sällsynt! Men när jag kommer upp på skolan så börjar det snurra som bare fan i huvudet som nog beror på att busschaufförer här i Hudik tror dom kör rally! Men trots det så bestämde jag mig att ne fan jag ska gå på lektion ändå, så efter att tag vart det bättre och jag skrev en uppgift på fem sidor som vi skulle gjort på två lektioner men eftersom att jag var borta på förra så gjorde jag den på en. Tror den vart ganska så mycket för lång men jaja pallar inte bry mig. Nu sitter jag och väntar på att min lektion ska börja sen efter den så slutar jag. Sen ska jag träffa ELIAAAAS! Han kommer till stan klockan fem så då blire till att rå om varandra och så kanske jag hinner städa lite innan han kommer så det blir fint och mysigt hemma hos mig ^^
Men nu ska jag gå till lektion så kanske jag skriver något mer senare, känner mig sjuk igen men är fett glad ändå! Hurrey!

Presentation


Hallå jag är en tjej som kallas för Haggis och är 18 år. Jag älskar metal&punk och jag skriver om mitt liv,mina åsikter och allt annat som trillar in i mitt huvud.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards