Alla inlägg den 30 april 2013

Av simu - 30 april 2013 16:13

Den här dagen har varit skit, jag här varit trött, less och så. Ställde klockan på halv sex så jag skulle vara säker på att jag skulle ta mig till skolan för att göra nattionella prov. Men när jag kommer till skolan så får jag reda på att vi ska ha det på torsdag.. så jag gick i fula mjukiskläder och kände mig mongo med en påse med kakor och en två liters Cola. Yay. Tänkte att det skulle vara skönt att sitta och göra nationella i sköna kläder men det sket sig.
Nu sitter jag nere på 24-carat med zizzi i andra kläder och dricker kaffe och tar det lugnt.
Asså jag tycker inte det är något fel med att gå med Mjukisbyxor och sånt men idag kändes det bara fel..
Nu ska jag dricka upp kaffet så ska vi dra till bussen sen, känner verkligen att det här var ett onödigt inlägg men skit samma. Pallar inte bry mig om nått idag. Bye!

Presentation


Hallå jag är en tjej som kallas för Haggis och är 18 år. Jag älskar metal&punk och jag skriver om mitt liv,mina åsikter och allt annat som trillar in i mitt huvud.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards