Alla inlägg den 11 januari 2014

Av simu - 11 januari 2014 17:20

Jag och Elias har nyligen ätit lite god mat som fick bli kebabtallrik och i brist på bestick så kan man ju alltid äta med kinapinnar.. haha! Vi är uppe hos honom i härnösand nu och har bara tar det lite lugnt. Vi har kollat på film och bara myst, det orginella :) Vi har kollat på filmen a thousend words med Eddie Murphy som jag kan rekommendera att ni kan se, lite sorlig story men endå ganska rolig. Den handlar om en man som har fått ett magiskt träd på sin gård och för varje ord han säger eller skriver så tappar trädet ett löv. Och när alla löven har fallit så dör han. Sevärd! 
Just nu sitter jag hemma hos Elias och väntar på att han ska komma hem för han och Erik är och handlar lite, sen så ska han och jag säkert kolla på en till film som nog blir Nitro Cirkus the movie :) Eftersom att jag tycker om Jackass så borde jag tycka om den här också, jag har sett dom tidigare men det var så länge sen att jag inte ens kommer ihåg något eller så börjar jag komma ihåg allt när vi väl kollar på filmen.
Men nu ska jag ta min cola och titta lite på facebook och youtube i väntan på min älskling, det var kul att prata med er och bloggen men nu ska jag dra igen. Så chao! ;PPPPPppp

... Puss på Elias!  <3

Presentation


Hallå jag är en tjej som kallas för Haggis och är 18 år. Jag älskar metal&punk och jag skriver om mitt liv,mina åsikter och allt annat som trillar in i mitt huvud.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards