Direktlänk till inlägg 5 januari 2014

Skaffa kik och minska oron!

Av simu - 5 januari 2014 15:06

Just nu sitter jag och läser lite i den nya veckorevyns tidningen jag köpte igår. Jag är ju inte direkt tjejig av mig men måste medge att det kan vara kul att läsa lite då och då :)
Elias åkte för någon timme sedan han också så nu är man själv igen, det är lite skönt att gå vara lite ensam några dagar innan skolan börjar igen och han får spela lite på sin nya dator som han skaffat. Det har ju inte blivit så mycket sådant för honom när han varit här då han myst med mig och stojjat på med allt vi gjort. Snart ska jag och mamma åka ner på stan och handla lite behövliga saker sen efter det så blir det väl äta och kanske kolla på film.

Kom helt random på fördelen med kik också, har förut tyckt att det varit onödigt för man kan ju alltid sms istället men är det någon man vill snacka med men inte känner sig säker på att ge ut sitt nummer finns ju kik där. Möt någon ny som du vill lära känna men tycker att personen beter sig konstigt och skumt? Kik. Du behöver inte vara orolig att du måste byta nummer om det skulle vara så illa däran med personen. För man vet aldrig hur vissa är förens man kommer under skalet på dom, och med vissa kan det ta oerhört lång tid innan dom visar sitt 'riktiga' jag. Bara ett tips från mig!
Men nu får detta vara allt från mig så kanske jag återkommer senare med något annat skojj! Hejs på er! :)

Och puss på dig Elias :* <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av simu - 24 februari 2015 21:59

Tyvärr så har jag nu kännt att jag velat skaffa en ny blogg och det känns konstigt att lämna den här efter alla år. Jag kommer att ha kvar den här men skriver och håller mig uppdaterad på den nya. www.nouw.com/haggis ...

~

Av simu - 18 januari 2015 23:25


Som ni kanske märkt så har jag tappat suget helt för att blogga. Jag har inget att komma med, känns inte som att jag vill delge mig av något heller. Jag kanske blir bättre på det efter ett tag, ser att det ändå är folk som går in och kollar om jag lä...

Av simu - 29 november 2014 00:49

Under dessa 19 år som levande varelse på denna planet så har jag hört många historier. Från personer som är som pepparkakor. Mjuk deg på insidan medan utsidan är smyckad med förrädisk glasyr. Jag har hört historier som inte är sanna utan som dessa ...

Av simu - 23 november 2014 03:32

Fan vilken skön kväll, allt börjar med att jag sitter hemma, får ett samtal av mister k som leder mig ner till hogges lite sisådär impuls. That's how I like it! Nykter kväll dock, I like that even more. Vart en massa dans till perfekta Smalare än tho...

Av simu - 21 november 2014 12:39

Igår var det din dag, att tiden går så pass fort som den gör är overkligt. Att det redan gått två år sedan du valde att lämna oss, två år.. Overkligt. Hoppas du har det bra där du är nu vad mer finns det att säga. Kommer alltid minnas dig. Vila i f...

Presentation


Hallå jag är en tjej som kallas för Haggis och är 18 år. Jag älskar metal&punk och jag skriver om mitt liv,mina åsikter och allt annat som trillar in i mitt huvud.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards