Alla inlägg den 22 maj 2014

Av simu - 22 maj 2014 20:12

Hallå! I detta inlägg måste jag få berätta om en sak som gjorde mig väldigt lycklig! En av mina största idoler som är världskänd gillade min bild på instagram. För många kanske det här är en fjollig grej men för mig var det speciellt. Kunde inte andas nästan och det var som att mitt hjärta stanna men samtidigt gick fortare än någonsin.
Doyle från misfits gilla mitt foto!!

Och när jag hade printscreenat och lagt upppå instagram att han gillat mitt foto och skrev att jag vart så glad att jag inte kunde andas gillade han det också!! Och som inte det vore nog så efter någon timme så gillade även hans flickvän, nya sångaren från arch enemy bilden!! :''3
Snacka om att bli lycklig?! JA!

Doyle är som en idol och förebild för mig så såklart att man blir glad då :'3
Nu ska jag vara social med folk, så hej! :'3

Presentation


Hallå jag är en tjej som kallas för Haggis och är 18 år. Jag älskar metal&punk och jag skriver om mitt liv,mina åsikter och allt annat som trillar in i mitt huvud.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards