Alla inlägg den 23 maj 2014

Av simu - 23 maj 2014 12:57

Vissa killar kan tycka att tjejer som har mycket smink är lögnaktiga slynor som inte kan fatta att dom är fin som dom är. Att dom är äcklig med så mycket smink i ansiktet. Men killar detta inlägg är för er.

Många tjejer tror inte att dom duger när dom inte har sitt smink på, att dom är så ful att dom inte ens vågar visa sig utanför dörren. Jag är inte så som person men jag känner många som är så. Det är som ett tvångstanke, ett komplex och vad än en kille säger om att tjejen är fin ändå så kommer hon inte tro det, det är som en sköld att inte behöva visa sitt sanna jag. Och hur många killar tränar inte för att bli biffiga? Då kanske du tänker men det är ju helt annorlunda. Nej för mig är det inte det. Man ändrar på sig själv för att man vill det, många killar tränar för att passa in. Lägger tusenlappar på proteinpulver för att få bättre effekt. Tjejer lägger tusenlappar på smink och andra produkter för att slippa se ut som sig själv.

Ja det finns tjejer som överdrivet sminkar sig för att det är snyggt och det är inte dom jag syftar på i detta inlägg. Men det är nog ofta dom ni tänker på när ni ser en tjej med mycket smink inte dom som inte klarar av att gå utanför dörren utan sin mascara på. Tänk på vad ni säger så gör andra det också.

Presentation


Hallå jag är en tjej som kallas för Haggis och är 18 år. Jag älskar metal&punk och jag skriver om mitt liv,mina åsikter och allt annat som trillar in i mitt huvud.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards