Alla inlägg den 13 maj 2014

Av simu - 13 maj 2014 20:26

På fredag ska Jimmie Åkesson från Sverigedemokraterna komma till hudik och hålla tal. Så klart så har det redan bildas grupper hit och dit på Facebook då man ska samlas och gå endast ska gå dit för att bojkotta. Då tycker jag är inte det lika illa som att predika om rasism? Alla får tycka vad man vill om saker och ting men försök inte pracka på mig vad ni tycker, vad jag tycker om saker kan jag avgöra själv. Kommer säkerligen bli kallad fetaste rasisten i hudik efter det här men det skiter jag i, jag vet vad jag är och det är vad som räknas.
Är man så mycket bättre om man står och kasta ägg och dylikt som folk verkat gjort på alla andra ställen Åkesson hållit tal på, är det så mycket bättre? Mer ansvarsfullt och moget? Jag är inte rasist, jag tycker att folk borde få tycka som dom vill. Tycker du att dom är rasister? Låt rasisterna lyssna då? Varför måste du gå ditt endast för att 'vända Jimmie Åkesson ryggen'. Varför inte börja redan hemma med att vända ryggen? Du behöver inte gå dit?.. För att vända honom ryggen..
Folk är så himla rädd för att bli kallad rasister nu för tiden för folk använder begreppet överdrivet mycket, 'AMEN DU HAR BAKAT EN KAKA MED CHOKLADÖVERDRAG, JÄVLA RASIST'. Alltså snälla lägg ner. Kallar man någon för jävla svartskalle så ja det är rasistiskt, men när man säger mörkhyad så är man nästan rasisk likförbannat. Snart duger det väl inte ens om man säger 'likvärdig individ med annan etnisk bakgrund med samma värde'.
Jag tycker folk daltar med mörkhyade bara för att dom är rädd för att bli kallad rasister.
Men jag är inte rasist, jag hatar alla. Jag hatar människan. Jag hatar samhället. Jag hatar våra värderingar. Jag hatar allt med vår mänskliga civilisation.

Demonstrera emot ni men blanda inte in mig i allt. Jag kommer nog vara där för att lyssna på det han har att säga om han får chansen och vem vill missa partyt hudik ska ställa till med. Nyheterna nästa eller?

Presentation


Hallå jag är en tjej som kallas för Haggis och är 18 år. Jag älskar metal&punk och jag skriver om mitt liv,mina åsikter och allt annat som trillar in i mitt huvud.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards