Alla inlägg under januari 2014

Av simu - 6 januari 2014 17:05

Tänkte att det var länge sen jag hade en frågestund så här kommer det en ny. Har du något du undrar över om mig eller vad som helst mellan himmel och jord så varför inte skriva en kommentar så svarar jag :)

Av simu - 6 januari 2014 01:15

Även om man är emot alla nyårslöften så tycker jag att detta är en smart och rolig idé! Då du 'sparar' alla dina positiva stunder i en glasburk för att sen öppna den på nästa nyår som en boost för sig själv eller för att minnas allt det bra och roliga. För hur roligt vissa saker än är så kan man glömma det med tiden. Så ta fram papper, skriv ner det, sen efter ett åt återupplev och minns det härliga!
Är inte det en bättre idé än nyårslöften? Tycker jag iallafall så detta kör jag på i år, men nu ska jag sova innan jag storknar! Natti!

Av simu - 5 januari 2014 15:06

Just nu sitter jag och läser lite i den nya veckorevyns tidningen jag köpte igår. Jag är ju inte direkt tjejig av mig men måste medge att det kan vara kul att läsa lite då och då :)
Elias åkte för någon timme sedan han också så nu är man själv igen, det är lite skönt att gå vara lite ensam några dagar innan skolan börjar igen och han får spela lite på sin nya dator som han skaffat. Det har ju inte blivit så mycket sådant för honom när han varit här då han myst med mig och stojjat på med allt vi gjort. Snart ska jag och mamma åka ner på stan och handla lite behövliga saker sen efter det så blir det väl äta och kanske kolla på film.

Kom helt random på fördelen med kik också, har förut tyckt att det varit onödigt för man kan ju alltid sms istället men är det någon man vill snacka med men inte känner sig säker på att ge ut sitt nummer finns ju kik där. Möt någon ny som du vill lära känna men tycker att personen beter sig konstigt och skumt? Kik. Du behöver inte vara orolig att du måste byta nummer om det skulle vara så illa däran med personen. För man vet aldrig hur vissa är förens man kommer under skalet på dom, och med vissa kan det ta oerhört lång tid innan dom visar sitt 'riktiga' jag. Bara ett tips från mig!
Men nu får detta vara allt från mig så kanske jag återkommer senare med något annat skojj! Hejs på er! :)

Och puss på dig Elias :* <3

Av simu - 3 januari 2014 22:02

Nyligen kollat på en av mina barndoms filmer med Elias som heter 'hund och katt' som handlar om att dom är spioner och katterna vill ta över världen och hundarna är the good guys,störtskön humor så rekommenderar den skarpt!
Sen så tänkte jag återigen dela med mig av lite roliga och intressanta bilder så jag hoppas att du antigen kommer få ett gott skratt eller en tankeställare, Peace! :)

Jag tror att döva har ett eget språk som för oss uppfattas som mumlande eller vad man ska säga. För när dom gör vissa läten så menar dom vissa saker också. Men jag tycker sånna här frågor är intressanta :)
Men hejs nu ska vi kolla på ännu en film som troligen blir trassel! Have a Nice day!(:

Av simu - 1 januari 2014 15:39

Elias ligger hemma i soffan och sover så jag kör på roadtrip med morsan! (:
Hyrt filmer, godis och dricka står på menyn och till mat blir det tacos som var evigheter sen man käka, har bara åtta procent batteri på telefon så detta får bli ett kort inlägg men jag återkommer. Sanna mina ord grrr!

Presentation


Hallå jag är en tjej som kallas för Haggis och är 18 år. Jag älskar metal&punk och jag skriver om mitt liv,mina åsikter och allt annat som trillar in i mitt huvud.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards