Alla inlägg under maj 2014

Av simu - 3 maj 2014 20:00

Idag har jag varit ner på stan och hyrt lite film, sen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Vi fick lite besök av en vän till mamma och hennes barnbarn men dom gick nyss, ska kanske ut och träffa zizzi sen också om man har tid och ork. Annars blir det nog bara lugnt.

Sitter även och funderar lite på en tatuering, har i många år tänk på gadda min släkts vapensköld på ryggen men vi får se hur det blir med det. Jag anser att med en tatuering ska man vara hundra procent säker att man vill ha den ända tills man dör och om man har lilla minsta tvivel så ska man vänta.
Men det är ju inte som att man tatuerar in en sång text som är ganska vanligt bland fjortisar just nu, en artist eller känslan man får av en låt kan alltid ändras men jag kommer alltid vara den jag är och det är vad den här tatueringen skulle symbolisera. Jag är den jag är och mitt förflutna är mitt förflutna.

Köpte även 'dagbok' eller vad man ska kalla det för någon dag sedan. För det är saker jag inte skriver här på bloggen som jag behöver skriva där, ibland behöver man få ur sig saker som inte borde kunna läsas på nätet. Men det var jäävligt snygg! Ska man ha en 'dagbok' så är det sådär den ska se ut!

Men nu ska jag städa lite och invänta mat, alla som läst detta får ha det så bra så hörs vi något mer nästa gång jag gör ett inlägg. Hej!

Presentation


Hallå jag är en tjej som kallas för Haggis och är 18 år. Jag älskar metal&punk och jag skriver om mitt liv,mina åsikter och allt annat som trillar in i mitt huvud.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards