Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av simu - 2 oktober 2013 19:33

Här kommer en liten uppdatering till mitt förra inlägg! Jag kommer till gympasalen 10 minuter innan vi börjar och det är ingen där, det är kolsvart i lokalen och jag sätter mig och väntar i 20 minuter utifall det skulle komma någon så jag inte skulle behöva ta den skiten att jag inte var där men icke! Så jag åkte till skolan helt i onödan när jag hade kunnat stanna hemma och jobbat med min hemtenta.. Hurrey! Så nu ska jag väll fortsätta med den och kanske gå och träffa Johanna sen. Så det här lilla inlägget får vara allt från mig denna gång, ha det bra alla där ute! :)

Av simu - 2 oktober 2013 14:08

Sitter på skolan och väntar på att min första idrottslektion ska börja så medans jag gör det så leker jag lite med min nya telefon. Det är så jäkla typiskt, jag är egentligen ledig idag men eftersom att jag fick ig i gympa förra året så får jag plugga upp det nu. Det typiska är ju att jag är ledig men ändå måste till skolan. Jippi -.-'
Men man får väll vara positiv och bita i det sura äpplet, jag har ju ändå mig själv att skylla.
Nu ska jag ladda ner lite appar och hålla mig underhållen, så bye!

Presentation


Hallå jag är en tjej som kallas för Haggis och är 18 år. Jag älskar metal&punk och jag skriver om mitt liv,mina åsikter och allt annat som trillar in i mitt huvud.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards