Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av simu - 23 oktober 2013 18:54

Idag och dom andra dagarna den här veckan så har jag varit på praktik så det har varit lite slit och släng med det, kan säga att jag har ganska så ont i fötterna efter åtta timmars springande fram och tillbaka sen i måndags! Sen när jag slutat har det blivit mycket att jag varit med min systerson ocu stojjat lite med honom så det inte blivit att man skrivit så himla regelbundet, men vad för det! ^^
Nu tänkte jag ta och vila mina fötter och kanske slå igång en film innan jag återigen drar iväg till min systerson, får se vad jag gör. Om inte det så kanske jag bara lägger mig i sängen och kollar runt lite på Facebook och allt annat skit som man har! Det blir ett kort och meningslöst inlägg från mig för denna gång, bara för uppdateringens skull. Men alla som läst detta får ha det så bra, så kanske vi hörs något mer. Hejs!

Presentation


Hallå jag är en tjej som kallas för Haggis och är 18 år. Jag älskar metal&punk och jag skriver om mitt liv,mina åsikter och allt annat som trillar in i mitt huvud.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards