Alla inlägg den 19 oktober 2013

Av simu - 19 oktober 2013 20:37

Var till läkaren i fredags för jag skulle ta blodprover för att se hur jag skött min glutenfria diet, så jag fick snacka med läkaren som jag har och hans assistent. Förstod inte allt hon sa för hon var norsk men det funkade, var lite ironiskt för jag hade en tröja på mig som det stog ' jeg tror på julenissen' som då är norska xD
Men sen när en annan läkare skulle ta skulle ta blodprovet på mig så gick det åt helvete! Hon hittade inte efter flera försök och sen kan jag fan inte fatta vAd som hände... Hon kunde fan inte hitta min blodådra men hon kunde fan hitta benet på mig!! Så hela mim arm började ila och göra ont och hela jag började snurra! Fyfan säger jag bara!
Och när jag sa att det gjorde ont då säger hon bara ' ja då måste jag kommit åt något' ..
Sen när hon skulle ta dom fyra rören med blod så tog hon inte ens bort spännbandet på armen! Snacka om att inte kunna göra sitt jobb! Men det var tur att hon kom ihåg att ta bort den innan hon drog ut nålen för morsan berättade förut att om man inte gör det så han hela blodådran följa med ut.. Fyfan hade det blivit så då hade jag fan klappat till henne!!
Så jag fattar fan inte vad det finns gör folk inom vården! Usch!
Men nu ska jag kanske ta och duscha och sen sova, ska vänta och se om Elias loggar in på Skype också så man får prata lite med han idag med. Men detta irriterande inlägg får vara allt från mig för denna gång!!

Presentation


Hallå jag är en tjej som kallas för Haggis och är 18 år. Jag älskar metal&punk och jag skriver om mitt liv,mina åsikter och allt annat som trillar in i mitt huvud.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards