Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av simu - 14 oktober 2013 16:09

Nu har jag nyss kommit hem från skolan och tänkte berätta lite om min sista helg med Elias! Vi har haft det jätte mysigt, vi har hyrt ganska många filmer som vart båda kill Bill, wratch of the titans tror jag den hete, Rose red och hot chick. Vi har ätit godis, svullat chips och förtärt mycket dricka. Så alltså en riktig flöt helg :)
Rose red var en jävligt var film som jag starkt kan rekommendera! Det är en fyratimmars lång skräckis av Stephen King och trots att den var så pass lång så tappa man aldrig intresset. Den handlade om en herrgård där män har dött och kvinnor försvunnit och att huset ändrar form. Vill nån veta mer om filmen så får denne kolla på den! :)
Sen när jag sa att det var min och Elias sista helg tillsammans så menade jag att på onsdag så åker han på praktik och kommer vara borta på sjön i 1,5 månad men det har jag gör mig att jag nämnt förut i något inlägg.
Även att vi i filmgruppen fick redovisa våra skivomslag idag, då jag valde att göra ett för Kelly clarkson. Jag tycker dock inte att det stämmer in på henne som artist men det är nog för att jag fick en sådan idétorka och bara tog ett kort, men själva bilden vart väl okej.
Men nu ska jag ta och plugga för jag ska ha prov imorgon så alla som orkat läsa detta får ha en sådan bra dag :)

Presentation


Hallå jag är en tjej som kallas för Haggis och är 18 år. Jag älskar metal&punk och jag skriver om mitt liv,mina åsikter och allt annat som trillar in i mitt huvud.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards