Alla inlägg den 2 mars 2014

Av simu - 2 mars 2014 13:21

Igår åkte jag och mamma till brorsan och hans familj, vilka gulliga barn dom har! Så himla söta! Vi fikade lite, stojja lite med ungarna och även lite med deras ursöta amstaff Hugo.
Sen när jag och mamma kom hem så gjorde vi lite kvällsfika och tittade på melodifestivalen, brukar inte kolla på det men när man har en hudiktjej med så är det ju klart att man tittar :) synd att hon inte gick vidare men hon var jävligt bra enligt mig!
Idag så har man inte hunnit så långt, har inte ens ätit frukost. Har bara kollat på slut tampen i Vasaloppet och tagit det lugnt. Klev upp ganska sent, typ vid elva men så är det när man har lov! ;D
Nu ska jag göra något annat än det har så Hejs och ha det bra alla!

Fick en jack Daniels choklad av brorsan och köpte lite kokböcker som säkerligen kommer att bli behövliga när man ska flytta hemifrån :)

Presentation


Hallå jag är en tjej som kallas för Haggis och är 18 år. Jag älskar metal&punk och jag skriver om mitt liv,mina åsikter och allt annat som trillar in i mitt huvud.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards