Alla inlägg den 28 mars 2014

Av simu - 28 mars 2014 13:22

Dom senaste dagarna har jag inte gjort så mycket så det är inte så mycket att berätta om. Jag har träffat zizzi och fikat lite, tittat på film, gått i skolan och pratat med elias i telefon. Det är ungefär det enda jag gjort. Det har varit skönt att vara hemma och tagit det lugnt och slappnat av.
Igår tittade jag på badgrandpa för andra gången, tittat på den två dagar i rad. Den var bra, dock inte lika bra som jackass filmerna och jag vart paff att dom hade det som en story genom filmen och inte som i jackass då dom bara gör en massa stunts som dom presenterar. Extra materialet var jävligt rolig och man måste nästan kolla på det och alla små snuttar i eftertexterna var stört sköna.
Rekommenderas trots att den inte var lika bra som jackass, man måste dock ha en ganska sjuk humor för att titta på dom.
Nu ska jag slappa, dricka lokala och smälta maten! Hej!

Presentation


Hallå jag är en tjej som kallas för Haggis och är 18 år. Jag älskar metal&punk och jag skriver om mitt liv,mina åsikter och allt annat som trillar in i mitt huvud.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards