Alla inlägg den 25 mars 2014

Av simu - 25 mars 2014 23:46

Nu ligger jag äntligen i sängen och ska sova! Har haft så mycket att göra idag att jag knappt fått tid över. Först och främst var jag på skolan och hade lektion sen åkte jag hem för att hämta kameran för att sen bege mig mot hemmakväll för att ta lite kort till en skoluppgift. Efter det blev det av hem igen för att göra mig iordning för att börja filma mitt gymnasiearbete som jag inte riktigt är klar med på långa vägar, åkte ner på stan och gjorde det. Så det har blivit lite att göra idag.
Elias är även ute på sjön nu och kommer inte tillbaka förens ett bra tag och vi kan bara prata några få timmar per dag men vi har klarat det för och vi kan göra det igen, förra gången han var ute så kunde vi bara prata varanan dag i 1,5 månad så det kommer gå så bra så, vi har styrkaaaan! ( ja jag drog nyss en replik från he-man)
Nu ska jag sova och försöka ladda inför skolan imorgon, känner mig bara trött och utmattad varje dag men snart slutar man och då kan man väl få vila en vecka eller två innan man måste börja oroa sig för jobb? Ne men godnatt alla som orkat läsa detta så inte intressanta inlägg. Sovgott, det kommer nog jag göra.. Iallafall jävligt skönt när väckarklockan ringer.

Presentation


Hallå jag är en tjej som kallas för Haggis och är 18 år. Jag älskar metal&punk och jag skriver om mitt liv,mina åsikter och allt annat som trillar in i mitt huvud.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards