Alla inlägg den 13 mars 2014

Av simu - 13 mars 2014 23:46

Nyduschad och sminket är borttaget, ska bli skönt att lägga sig och sova. Har bara haft en lektion idag som var jävligt skönt och träffade även Zizzi en sväng nere på skutan. Vi har kommit på världens bästa planer för framtiden ;) så om ett år då jävlar beger sig det nog utanför Sveriges gränser om våra planer går i verket!
Tänkte lägga mig nu för är fett jävla trött, ska upp om cirka sju timmar igen så bäst att passa på att sova medans man kan och vill ni veta en sak? Att imorgon är det FREDAG! Det är fucking HEELG! Och det blir sista helgen jag och Elias kan ses för efter det åker han på sjöpraktik i en månad igen :( men vi har klarat det förut när han var ute längre och vi kan göra det igen!
Var jävligt ego nyss så delar med mig även om ni vill eller inte, haha visst är jag elak? Bitch of the year (y)
Godnatt allesammans :)

Presentation


Hallå jag är en tjej som kallas för Haggis och är 18 år. Jag älskar metal&punk och jag skriver om mitt liv,mina åsikter och allt annat som trillar in i mitt huvud.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards