Alla inlägg den 20 mars 2014

Av simu - 20 mars 2014 23:15

Idag började dagen med att jag vart förbannad som jag inte ofta blir, ett 20 tal åttor skulle upp på broman på nå skit och när dom då skulle kliva på bussen skulle alla in samtidigt och börja knuffas med varandra och jag var ju såklart mitt i smeten och vart knuffad på från alla håll och kanter. Så morgonsur som var var skrev jag till dom alla 'kan ni sluta bete er som nå jävla små fittor'. Snällt jag vet men bland folk kan man fan bete sig! Och även när det även är äldre som ska på om jag minns rätt! Hur illa däran kan inte dom bli om dom ramlar?!
Även att idag så var jag, Jenni och mathilda nere på stan, vi fikade lite och så och sa hejdå till Jenni som ska flytta till varberg imorgon. Hon ska börja en utbildning för yrkesryttare istället. Vi gav henne även sällskap hos hårfrissan och jag fick även enjätte gullig present, en mugg som det står 'world's best friend' på. :') Men tur nog så kommer nog Jenni upp till påsklovet så det är ju bara en månad tills dess, det hade ju kunnat varit ett halvår. Det kommer inte bli likadant utan henne här uppe längre. <3
Var även och tittade lite på tjejkvällen nere på stan med zizzi, hennes mamma pia och Pias vän. Det var kul även fast jag fick äckligt ont i bröstet för varje andetag jag tog... O.o
Tips! Räkmackor på 24 carat är asgoda!
Fanns mycket att kolla på och jag hittade även den.snyggaste anteckningsbok någonsin! Den såg ut som om den var från 1800-talet och den var skitfrän dock så kosta den typ 340 spänn ;(

Just nu är jag så pass trött att jag storknar snart, så jag säger godnatt för mig! Alla som läst have a nice day!

Mig och mathilda på bilden medans Jenni är stolt fotograf över snapchat

Jenni hos frissan med hårfärg och plast på huvudet ;)

Av simu - 20 mars 2014 00:28

Här ligger man, astrött som en jävla gnu och kan knappt hålla ögonen öppna men med magont från helvetes jävla k#%%[§ så man knappt kan lägga sig ner. Man får skylla sig själv när det finns underbara goda kyckling nudlar hemma, hatkärlek! Men villa bara klaga lite, bara för att!
Hatar att vara gluten ibland!
Men nu får jag väl försöka sova, ska upp runt sex och sen upp på skolan. Godnatt!

...

Presentation


Hallå jag är en tjej som kallas för Haggis och är 18 år. Jag älskar metal&punk och jag skriver om mitt liv,mina åsikter och allt annat som trillar in i mitt huvud.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards