Alla inlägg den 18 mars 2014

Av simu - 18 mars 2014 15:05

Igår var jag på hemmakväll och skulle hyra lite film som skulle bli supernatural säsong 2,3 & 4 och första säsongen av The mentalist men eftersom att dom inte skulle ha dom kvar så fick jag köpa dom för en billig peng. Kan lova att jag vart en glad tjej då! Måste säga att jag blivit lite smått av en fangirl på dom serierna och har velat haft dom länge så jag protesterade inte :D
För vad gör det om dom är begagnade? Folk går ju och handlar på boa och det är ju samma sak. Om det är någon som inte är ifrån stan eller inte vet vad boa är så är det en affär som säljer begagnade saker som spel, film, musik och allt sådant. Bästa spel affären I stan måste jag säga för dom har i princip allt!
Men idag så var jag på skolan och det hände en grej som gjorde mig ganska så förbannad! När någon går och klottrar saker på en tjejkompis teckning som hon lagt ner flera timmars arbete på! Fyfan! Det verka som att den personen skrivit sin signatur på bilden för att sen troligen lägga upp den på något ställe på internet för att sedan ta åt sig all ära. Troligen så vet vi vem det är så vi får se vad detta blir. Men tänker inte skriva ut vad det stod för vill inte hänga ut någon.

Elias var till hudik i helgen han också och vi myste lite, eftersom att det är sista helgen på ses för han ska åka på sjöpraktik på sjön i en månad så blir det ett tag tills vi ses nästa gång. Får bara hoppas att han kommer hem till lovet så han inte måste åka upp till skolan på engång. Men puss på han <3

Just nu sitter jag nere på tågstationen och väntar på att zizzi ska komma, vi ska göra lite tok och sen får man se vad man gör efter det, troligen så åker jag hem och pluggar eller något. Det är tok. Men hej hopp gummisnopp eller nå hej på ett tag!

Presentation


Hallå jag är en tjej som kallas för Haggis och är 18 år. Jag älskar metal&punk och jag skriver om mitt liv,mina åsikter och allt annat som trillar in i mitt huvud.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards